Yesmm Herkes farklı bişe dicek şimdi sana canım. Benim doktorum kesinlikle olmaz dedi.38 . Haftadayım hala Boyamadim .:) Doğal boya da yok ayrıca hepsinde katkı maddesi var dedi malesef . Ama çevremde felan 10 TL lik uyduruk boyalarla bile boyayanlar var valla hamileyken. Bı biz düşünüyoruz herhalde . 😂