Gmaa ultrasonla bakılıyor gelişime. 8. Haftada gitmenizi tavsiye ederm. İlk gebeliğimde 3 kere gittim anca kalp atışını duydum. 1 kere kese var dedi 1 kere bebek var dedi en son gittiğimde kalp atışı var sağlıklı gebelik dedi 😄.. İkincide 8+larda gittim. Herşeyi oluşmuştu, kalp atışı vardı. Dinlemedi ama gördüm.