metehaninannesiii Senosum38 ben orda dogum yaptım eylul ayinda normalde 8000 istediler normal veya sezeryan biz esimden dolayi 6500 verdik 1 gun kaldim hastanede
Senosum38 Ser_ öğrendim takipli hastasiysaniz 7000 takipsizseniz 9000 dediler 🥰 arayıp konuşursanız oraya takipli ve 7000 diye not düşüyorlar isterseniz arayın
Ser_ Senosum38 aaa çok teşekkür ederim canım takipli hastasıyım Ama benim doğuma daha 1 ay var tabi ne zaman olacağını Allah bilir de bu hafta kontrolüm var gittiğimde yazdırayım bende görüşeyim özgüç beyle de.
Senosum38 Ser_ aynen daha 1 ay varsa şimdiden görüşün Özgüç bey yazdırın derse yazdırirsiniz hayırla kurtulalım inşallah 🥰
Senosum38 guzelbebegimmmmm owwww çok pahalı yaaa Kayseri’de yılbaşından itibaren 9000 benim doktor diğerlerini bilmiyorum ama