Of kızlar 35+4 deyim yarın kontrol var nstde sancı çıkarsa çatıya bakarsa diye düşünüyorum jilet kullanıyorm ama temizlemiyo ne yazıkki adam akıllı kıl kökleri kalın olunca sanırım illaa belli oluyor kökleri kalmış gibi duruyor ben böyle çatı muayenesine doğuma nasıl giricem yaa😭 agdaya gidemem herhalde normalde bi keere yaptırdm çok canım acımıştı şuan gebelikten dolayida korkuyorm gitmeye kaslarimi bile aldirirkn gözlerde yaş durmuyor 😆 varmı benim gibi olan siz buldunuz bi çözüm bu temizlik işine