18_kuzey Selam hanımlar ben 38+2 oldum,hala normal mi sezaryan mı nasıl olcak belli değil,çatı muayenemde çok kasıyorum kendimi:( ama bi yandan da normal istiyorjm,siz de durumlar nasıl😊
Alka 18_kuzey 37+3 henüz çatı muayenesi olmadım ama bebeğin gelişi felan normal e uygun canım. Bende çok heyecanlıyım 😍
Ayse71 18_kuzey bende 38+2 yim nasip olursa İnşaAllah cumartesi doğum normal olucak Allah ın izniyle 🤲🏻💙
basak3321 18_kuzey 38+3 olduk biz de herşey normal gözüküyor ultrasonda bebeğ geliş pozisyonunu almış bile henüz çatı muayenesi olmadım ve normal doğumu çok istiyorum bebeğim 2 hafta kadar önde gidiyor gelişim açısından sezeryan mı normal mi olur belli değil henüz tam olarak bakalım hayırlısı olur inşallah ya🙏☺️
Kadriye009 38+3um 2inci doğumum olcak suanlik normal bı aksilik çıkmazsa. Ama kızımın gelmeye niyeti yok gibi ve aşırı derecede agirlastim hormonlar çok kötü etti sürekli herşeye aglyorum çıldırmak uzereyim. Sol kasık ağrım var ama nst De cikmyo salı günü kontrol var ins bı an önce sürpriz yapıp doğar sağ salim
AlyaEkmen_ 18_kuzey 38+0 dayız 💙🤰şuan için beklemedeyiz normal doğum gözüküyor 🥲heyecan korku stres arada agrilarimiz oluyor ama düzenli değil ☺️
Kadriye009 Ayse71 anladım geçms olsn benimde yarın kontrol um var ama pek umudum yok. Has sol kasığımda kafasını hissediyorum yürürken bile bacağımı pek toplayamiyorum ama
Ayse71 Kadriye009 teşekkür ederim oda ayrı bişey tabi oturup kalkamıyor insan sağ sağlim gelsinler minik kuzular
Snmnrtpc38 38+1 bebeğimizin pozisyonundan dolayı cuma günü sezeryan doğum olacak nasipse 🙏 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤗🌸