Ben de 8 haftalıkken geçirmiştim. Koku tat gitmişti sadece ağrım ya da ateşim olmamıştı çok şükür. Vitaminlerimi düzenli kullandım onun etkisi oldu bence bi de aşılıydım tabi. Onun dışında bol bol C vitamini almaya dikkat ettim. Çok geçmiş olsun size de, hafif bir şekilde atlatırsınız inşallah :)