KardelenLina Kızlar Merhaba 37 haftalıkken doğum yapan varmı acaba ?Birde devlet hastanesi epidural doğum yapiyormu acaba Kayseri’de oturuyorum Erciyes üniversitesine gidiyorum?
KardelenLina Birgul Neyi bekliyo benim doktor anlamıyorum 2 cm açıklık var ne gün veriyor nede başka birşey Dior İnanki artık alttan muayene olmaktan bıktım 😭
Alka KardelenLina kaçıncı haftanda alttan muayene yaptı ki canım neye göre . 38. Haftamdayim hala yapmadı bana . Ayrıca sezeryan olacaksan alttan niye yapıyor. Bişe anlamadım
KardelenLina Alka Bn normal gozukuyo allttan bakıyorlar bana sürekli sıkıldım artık ne yalan soylim 2 cm açıklık varmis heralde ondan bakiyo sezeryan yapmıyorlar Kayseri’de ki devlet Hastanesi’nde zor durumda kalınmadigi sürece normal yaptırıyorlar
ArelinAnnesi01 KardelenLina Devlet hastaneleri hep öyle isteğe bağlı Sezeryan yok. Öncelik normal doğum. Tabiki şartlar kötüye gitmediği sürece. Demekki sizin açıklık ilerlemiyor ki doğuma alinmiyorsunuz..