Daha yeni kuzum ola bilir allahın izniyle bir şey olmaz haftaya kadar güzel beslen sen bide dua et bol bol füzelir insallah 😘 🥰 💙 💓 bende 7 haftadan sonra duya bildim bebişin kalp sesini ve suandada sükür gayet iyi 36+3 düşün artık rabim sana da nasip etsin bende o haftalarda kalp atısı bile gözükmedi kese var dedi ama iki hafta sonra bidaha geldedi gittim şükür duydum ozaman sadece bol dua dinlen ve güzel beslen gerisini rabim haleder