deletedmom87894 benimde oğlumda detaylı usgye girince kalbine giden bi damar olması gerektiği yerden farklı yerden bağlanıyor dedi. Fetal test felan istedi ama ben yaptırmadım. 30. Haftada tekrar gel o zaman kontrol edelim dedi. 30. Haftada gittim kalbi iyi beslenmiş eğer beslenmese erken almak zorunda kalacaktık dedi. Bu haftadan sonra takipte kal ve doğunca kardiyoloji ye görünsün bebek dedii. Benimde ikili test burun kemiği ense kalınlığı hep normal çıkmıştı. Umarım sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi. Gönlünü kalbini ferah tut. Allahın izniyle sağlıcakla doğacaklar ben inanıyorum🙏🏼