RaYaRY benim de iyi gidiyodu biraz bulanti kusmali 13+2 ☺️ Esim yilnasi gecesi rahatsizlandi ve cok ugrastik bana bulasmasin diye ama yine de bulasti sanirim.
Dun influenza(domuz gribi) oldugunu ogrendik. Benim de hafif oksuruk ve nefes darligim basladi. 😞 doktoruma mail attim. Sadece zencefil cayi icebilirsin bal ile dedi. Baska hicbir sey kullanmicaksin dedi. İnsallah bebeklerime bir sey olmaz 🥺