4gun sonra sezeryan olacak insalh cuma günü heyecanlıyım korkuyorum çünkü ara ara sancım oluyor genelde gaz gelince ve popom ağrıyor belimin alt tarafına ağrı giriyor ve tabiki kasılma bakalım neolack Rabbim hayırlısını versin sağ saglim hepimiz kucağımıza alalım inslh derin bir nefes cekelim 🥰🥰❤️ sizler hangi meyve sebze oldunuz tatlis anneler🥳🥰🤩👯👯