mucizegebelik6 Kızlar 24. Haftaya giriyoruz oğlum sert tepkiler veriyordu ama şimdi daha az ve cok az hareket ediyor. Bu haftalarda normal mi lütfen bilgisi olan yazsın tedirgin oldum 🥺
Elika0 mucizegebelik6 daha hareketleri düzene girmedi ki canım azalma diyemeyiz ona. Bazen çok hissedersin bazen az. Merak etme o yüzden ☺️ 30 dan sonra düzene girmeye başlar saymalar o zaman başlar. Sırt üstü yat bir minik hareket hissetsen yeter içini ferahlatmak için. Yolun uzun şimdiden çok kafana takmamaya çalış ☺️ Herşey yolundadır merak etme
Hilalbasak mucizegebelik6 evet cNim telaş yaoma 28. Haftaya kadar haraleketleri cok duzensizmis Bir gun cok iyisi bir gun cok durgun olabiliyormis .Ama cok haraketsizlik varsa canim doktora gorunmende fayda var .Azicikta olsa hissediyorsun ddgil mi?
Eymeninannesii217 mucizegebelik6 Benimde gecen hafta 2 gun hic hareket etmedi baya korktum ama normale döndü hatta dahada hareketlendi karnimla oynayinca tepki vermeye basladi
mucizegebelik6 Elika0 teşekkürler canım normalde hergun guzel hareket ederdi iki gündür ben cok yürüdüm o yizden mi boylr oldu diye korktum ama şimdi ferahladım saol ☺️
mucizegebelik6 Hilalbasak Suan hissediyorum iki gündür birwz yoruldum ve sertleşme olunca korkmuştum şimdi sırtüstü yattım az da olsa tepki veriyor şükür
mucizegebelik6 Eymeninannesii217 cok şükür Ya cidden büyük sorumluluk birde 9 yıldan snrA olunca inan herseyine panikliyorum
Hilalbasak mucizegebelik6 canim merak etme sknti yok o zqman sen 28 den sonra gör .Artik canini acitiyor 😀😀
Busrakose Şu anlık çok normal bu durum daha düzen yok o dönemde ancak 28den sonra hareket azlığı olursa hiç durma doktoruna yaz git 34+2de hareket azlığından dolayı doğum yapmış birisi olarak önerim 😇