Ozlemslk İdrar yolu enfeksiyonu oldum . Çok gazla çıkmış değer 4 tane ilaç verdi birisi antibiyotik,kullanan varmı ? 4 aylık hamileyim. Geçmezse yatıracağım hastaneye dedi🙊
Beratalpinannesii Ozlemslk bende ilk evlendigimde kullanmıştım onu faydalı bence ama suyu bol için ve ev yapımı yoğurt yiyin
elooo ben su an kullaniyorum canim enfeksiyon icin gecen ay toz olan tek kullanimliktan icmistim ama ise yaramamisti suan bunu kullaniyorum birde idrar kulturu yaptirdim sonucunu bekliyorum
elooo idrar tahlili verirken idrarin icine akintimiz bir damla bile olsa karissa sonucu yanlis cikarmis doktorum o sekilde soyledi o yuzden bu son yaptirdigim testi kendisi sonda takarak aldi canim seninde aklinda olsun gercekten buyuk dert enfeksiyon aylardir cekiyorum birde bu yuzden bebegimin kafasi asagi inmis yukari cikmasi gerekiyomus 😞