Svvvl bir arkadasim normal dogumu cok istiyordu ama bebek donmedi. Sezeryana karar verdiler. Arkadasim spinal istedi. Cani da oyle Cok tatli degildir. Kuvvetlidir, aci esigi yuksektir. Ancak ameliyata basladiklarinda tansiyonu olmayan kadinin tansiyonu 20 lere cikti. Sanirim bebegi alirken aciyi hissetmese bile icinden bisiyler aldiklarini hissetmis bu da onda tansiyona neden olmus. Ameliyat in yarisini da genel Anestezi ile devami ettiler. Tabi iki turlu aneztezi ile kendine gelmesi zor oldu. Biraz agrisi da fazla olmus sanirim. Simdi cok iyi cok sukur ama bu durum kisiden kisiye degisir. Yani Siz kendinizi daha iyi bilirsiniz. Skolyoz olmaniz spinal e engel teskil etmeyebilir bunu bi danisin ama ameliyat ortamina canli girecek kadar kendinizi pozitif hissediyor musunuz? Bu soru onemli… bebekle hemen bulusmak cok guzel ama sizin Psikolojiniz cok daha onemli 👍