Merhaba anne adayları en çok kafama takılan soru. Ben daha önce düşükle sonlanan bir gebelik geçirdim belki daha önce gören olmuştur beni. Maddi sıkıntılarımız var. önceden hep gebelik durumu olursa zor olur diye yarı zamanlı işlerde çalıştım hep. Ama artık ülkenin hali ortada yetmiyor. Tam zamanlı bir işe başlamayı düşünüyorum. Ama tabi uzun süre ayakta durulacak türde işler dışında iş bulamıyorum. Kendi alanim olsa can feda o da yok. Acaba ne yapmalıyım bana çalışanlar akıl verebilir mi?