bilgesacan 3 tane bel fıtığı var L5-L4-L3 te aşırı derece de ağrı yapıyor topallıyorum hatta yatakta dönerken zorlanıyorum Daha 31. Haftadayım fazla kilo almadım ama bu aralar ağrıları hafifletmek için ne yapıyorsunuz ( çünkü işkenceye dönüyor 😢)
DamlaNur29 bilgesacan viobiotics n magnezyum olan takviyesini kullanıyrm suana kadar hiç agrım sızım olmadı 37+6 haftalık hamileyim ilk gebeliğimde de kullandım kaslara cok cok iyi geliyor agrıyı hafifletiyor doktorunuza sorun hem kramplar için hemde agrılar için bi danışın belki verirse kullanırsınız benimde 2 tane fıtık var tam bel hizasında kuyruk sokumunun orda