Kairem bi tane 10lu bi tane 5li hastane çıkışı alabilirsiniz bunların dışında bol bol Zıbın alın baya ihtiyac oluyormus zıbına benimde ilk bebeğim ama tecrübeli annelerden bu sekilde duyuyorum. Bide yeni doğan çok almıyorım bi kaç tane 0-3 ay aldım kalanı 3-6 ay alıyorum alt üst takımlarını size de fikir olsun