Gnlgnl Benim gibi kimlerin doğum korkusu var acaba. Bu korkuyu nasıl yenebilirz. Düşünmeden yapamıyorum
senem4545 Gnlgnl Son 3 gün Kaldı Çok Korkuyorum Geceleri Uyuyamıyorum Nasıl Olcak Diye Normal Doğum Olucak Nasipse Yapabilirmiyim Die Çok Endişeliyim 🙄🙁
Gnlgnl Çok ağrı oluyor mu acaba benım daha 6 ayım var ama bende dusundukce gerılıyorum bazen elım ayagım tıtrıo korkudan
Valeria Gnlgnl evet yaptım 22 günlük bebeğim şu an. Çok güzel geçti benim için doğum. Sancı kısmı biraz yorucuydu ama dediğim gibi oldu bitti şu an o ağrıyı sancıyı hatırlamıyoruö bile. Doğumhanede 15-20 dakika kaldım tüm sancıyı evde çektim rahat oldu🥰🙏🏼
Nurgcr99 Bende aşırı korkuyorum 37 haftalık olduk her gece rüyalarıma giriyo bu kadar korkmak normal mi bilmiyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
Annebaba23 Ben de 33 teyim Allah’ım kolaylaştir diye dua ediyorum sürekli hepimize ❤️ korku endişe önüne gecemiyorum maalesef gece uyuyamiyorum
Gnlgnl Valeria darısı bizim başımıza olsun o zaman. Allahım analı babalı büyütsün hayırlı evlat olur inşallah