Dilekkkkkkk Kızlar 38+3 haftalık olduk uzun süredir kuyruk sokumunda acı Ağrı tarzı bi his vardı çok ayakta kalırsam oluyodu ama dünden beri hiç geçmiyo ve yürümemi dahi zorluyo doğum belirtisi mi ? Başına gelen var mı!****
_Mediha_ Dilekkkkkkk benim kuyruk sokumum kaymıştı taktırmadım fırsatım olmadı 3 aylık hamileyim şimdiden başedemiyorum ileriki zamanlarda ne yapacak bilmiyorum belki daha önceden bişey olmuştur
Dilekkkkkkk _Mediha_ ilk aylarımda böyle bi sorunum yoktu ağırlaşmaya başladıkça daha da arttı. Yatakta soldan sağa dönmekte dahi zorlanıyorum