SevimTekin Gebeliğimin 6.haftasındayım, midemde hep gaz sancısı, şişkinliği var, nasıl tabir edilir bilmiyorum ama ağız yoluyla sürekli gaz çıkarma durumundayım, ne önerirsiniz, yaşayan var mı??😥
Ayselosman SevimTekin benimde 6. Haftamda basladi 22. Haftadayim dahada artti canim malesef ne yesem goril gibi gaz cikariomki ben normalde hic cikaran biri degildim anladigim kadariyla yemek yerken sivi bisy tuketmiceksin yemekten sonrada tuketmiceksin en az iki saat portakal mandalina gaz yapio ama bi cozumu yok malesef
SevimTekin Ayselosman gerçekten çok zor bi durum, insan içinde bile oluyor ve engel olmaya çalışıyorum çekiniyorum sürekli bu durumdayım son 1haftadır😓
Ayselosman Hamileligin en can sikici seyi migde sorunu sanirim ama napalim bebisler icin katlanicaz artik yeterki onlar saglikli olsun