Harikaaa Evet ben 7 haftalıkken iğnelere başladım. 13 haftaya kadar her gün oksopar iğne kullandım. İkili taramamın sonuçlarına göre, iğneyi bıraktım. İnanılmaz derecede morarma ödem yapmıştı, çok canım yanıyordu her vurunurken ağlardım. Şuan 21+5 haftalığız, çok şükür morluklar geçti. Fakat iğne bölgelerinde kahverengi koyulaşmalar var ve iğne vurulan yerlere bastırdığımda hala acıyor. Geçmiş olsun siz kaç haftalıksınız? Pıhtılaşmanız nasıl farkedildi ?