Drarsln Merhaba güzel anneler 32. Haftaya girdikkk veeeee eller ayaklarım inanılmaz şiş ellerimi ve ayaklarımı tanıyamıyorum acba sizde durumakr nasıl ????
seddkilic05 Drarsln benimde öyle aynı haftadayız 3 lt su ve yürüyüşe tuzsuz şekersiz vs yemeye rağmen sol tarafımı çürütmeme rağmen 🤦🏻♀️
Melihadur Drarsln bende 32 haftalık hamileyim ama şişmelerim yok çalışıyorum hareket halinde olduğum için olabilir çok mu hareketsiz kaldınız
Drarsln Fatmsa oturur pozisyonda yatıyorum ben başım aşağıda imkansız yatamıyorum sola ve sağa dönemiyorum maalesef çok rahattım ben neden böyle oldu çok üzülüyorum tuz kullanmam üstelik
kucukhobby-11 seddkilic05 ben de aynıyım 🥲 ayaklarınızı hep yukarıda tutun dinlenirken anca öyle iniyor
Drarsln Melihadur öğretmenim ve çok saat derse giriyorum onun haricinde de sürekli ayaktayım dinlenme sürem çok az hiç şişim olmamıştı şuan ayaklarım ve ayak bileklerim aşırı şiş
Asyaveannesi36 Drarsln sol tarafınıza yatın tuzu azaltın ve bol su İçin benim parmaklarımda oldu oda 35.haftamda felan
kucukhobby-11 seddkilic05 ben dinlendiğim her dk ayakları kaldırıyorum otururken hemen yatış pozisyonu alıyorum hemen şişiyo yoksa gerçekten işe yarıyor deneyin ☺️
Fatmsa Drarsln okuduğum ve araştırdığım kadarıyla yatış pozisyonuyla ilgili olduğunu duydum o yüzden hamileliğin son haftalri sola tarafa yatmanın daha iyi olduğunu söylüyorlar ama bı doktorunuza görünün Allah korusun nolur nolmaz
Hhilall37 Drarsln 32+4 benimde aynı sorunlarım var ellerim ve ayaklarım dolma gibi oldu 😔 uyuşuklukta oluyor ellerimde günde 3 litre su içiyorum bi de ona rağmen oldu
seddkilic05 kucukhobby-11 şimdi yaptım bende ayakları diktim uzandım sağlıkla doğuralım da eski halimize dönelim inşallah 😂🤲
kucukhobby-11 seddkilic05 inşallah ya sağ salim alalım 🤩 bol suyu ihmal etmeyin. Doğum sonrası ben varis çorabı giyicem. Siz de alıp giyin. Bu ödem dolaşım bozukluğundan oluyormuş çünkü
seddkilic05 kucukhobby-11 inşallah canım 😍 inan çok su içmekten tuvalete söylene söylene gidiyorum 😂 yaa teşekkür ediyorum bende giyeyim işe yarıyorsa
Nil1308 Yakın zamanda ıdrar tahlılı verdınız mı acaba protein kaçağı olabılır eğer daha bakılmadıysa dr nuzla iletişime geçin tansıyonunuzu da takip edin lütfen.uyusukluk ve vucut agrıları ıcınde kalsiyum ve magnezyum kullanmanın ıyı geldıgı söylenıyor