Meral96 merhabalar ben ilk kızım 16 aylıkken isteyerek ikinci kızıma hamile kaldım 3 ay emzirmeye devam ettim sonra çevrenin baskısıyla karnindaki gelişmez yok emzirdigin zehirlencek gibi sözlerle bıraktım emzirmeyi,, aslinda daha devam edebilir misim emzirmeye bi sakıncası yokmuş. Yinede şükür iki kızım da sağlıklı 😊 şimdi 3. Bekliyoruz henüz cinsiyet belli değil 😉