Kızlar paketi açılmış salep vardı dolapta yaklaşık bir hafta önce açılmış sonra kapağı kapatılıp dolapta 1 hafta beklemişti. Canım çok çekti ısıtıp içtik eşimle. İçerken tadında bi değişim yok gibiydi ama sonrasında ikimizinde ağzında değişik bi tat bıraktı. Eşim midem bulandı dedi. Bozulmuş olma ihtimali varmıdır? Bozulduğu belli olur muydu tadından bilgsi olan lütfen yazaın