_edaa Merhaba kızlar adetime göre şuan 29+2yim ama doktorum 2 hafta önde olduğunu söyledi bebeğin. Ben şimdi 31 haftalık mı oluyorum? Usgye göre mi doğum hesaplamak gerekiyo
Ozlem2206 _edaa hayır benimde usg de gelişimi 2 hafta önde çıkıyor ama buna göre değişmez son adet tarihi en doğru olan çünkü gelişimi önde gider haftasını yakalar geriye düşebilir bu sabit değil o yüzden
149183 Hayır son adet tarihi yine değişmez gebelik 280 gün üzerinden hesaplanır oda son adet tarihi baz alınır