furkaninannesii Kızlar 34+5 haftalığım göbeğim çok aşağıda . Bazılarının yukarı da benimki hem aşağı da hem de dikk. Yandan bakan çok net bir çıkık görür ama çogu tanıdığım hamilelerin yukarıda göbeğii . Sizin nasıl
temmuzannesi01 furkaninannesii normal canım son haftalarda bebek doğuma hazırlıyor ya kendini aşağıya bırakmasi normal yani ben yeni hamileyim ama hep bu şekilde gördüm duydum
Sehnur furkaninannesii benim göbeğim hiç yukarda olmadı çıktığı andan itibaren aşağıda duruyordu o yüzden mide yanması falan yaşamadım benimki de dik duruyordu hatta o yüzden bana sürekli senin oğlun olcak diyorlardı ama kızım oldu 🥰😂
Papatyam63 furkaninannesii benim ilk oğlumda yuvarlakti tam top gibi bunda ne yuvarlak ne yanda ben çözemedim
Gizemin-minnakI @furkaninannesii bu haftalarda zaten aşağıya iner artık . Bana normal geldi. Bende 35+5 haftalığım. Göbeğim artık aşağıda ve sivri yanlarım boş
Ummunur Ben 35+5 haftalık hamileyim. göbeğim eskiden yukaridaydi şuan aşağı doğru inmiş . Son ayda oluyormuş . Doğum yaklaşıyor
furkaninannesii Gizemin-minnakI 😂 aman aman erkenden başlamasın hazırlanmaya. Neme lazım erken gelir falan 😂 otursun oturduğu yerde