furkaninannesii Kızlar 34+5 haftalığım göbeğim çok aşağıda . Bazılarının yukarı da benimki hem aşağı da hem de dikk. Yandan bakan çok net bir çıkık görür ama çogu tanıdığım hamilelerin yukarıda göbeğii
prensesannesiiiiiiii furkaninannesii benimkinde hep aşağıdaydı ikili testte sormuştum peritanoloji uzmanına bazı bebekler aşağıda yatmayı sever demişti. Aslında aşağıda olması iyi bebişler doğum kanalına daha erken kolay giriyor diye okumuştum