Hilal2626 ben hamile olduğumu henüz bilmediğim dönemde ikeadan aldığımız bir sürü mobilyayı eve taşıdık. Ağır bi sürü şey kaldırdım. Sonra yerleşme lekelenmesi başladığında Ramazan’da adet olduğumu düşünüp Gani Gani temizlik yaptım, cam kapı ne varsa, 10litrelik sular taşıyarak. Sonra hamile olduğumu öğrendim. 38+5im doğumu bekliyorum. Sana tavsiyem Kağan Kocatepe dinle. Halter de kaldırsan duracak bebek durur der. Ben de öyleydim. Çok telaşlı çok panik. Ha bire buralardan okur, aklıma arkadaşlarımın kötü tecrübelerini getirir, bebek ölürse, bebek şöyle olursa böyle olursa. Herşey olabilir, doğumda da olabilir ama Takdiri ilahi. Gerçekten yapabileceğin bişey yok. Elbette dikkat etmek gerek. Kanaman varsa ve doktor yat dediyse yatacaksın ama bişey yokken de durduk yere sadece kendini yıpratırsın ve tüm bunları da bebek İnan ki hissediyor. Okuma insanların yazıklarını, dinleme çevrenden söylenenleri, sadece doktoruna odaklan. Ama doktor olarak da telaşlı panik herşeyi kötüye yoran birini seçme.