Merhaba arkadaşlar ben dört kez düşük yaptım bu beşinci hamileliğim . Ne yazıkki bu seferde dolar artışından dolayı ilaçlarımı alamıyorum eczanelerde yok olan eczanelerdende ben alamıyorum sigortamız olmadığı için özel sigorta var oda bir kaç eczanede geçiyor yoksa 1 bin liradan fazla para ödemem lazım onada imkanımız yok. Lütfen elinde oksapar iğne olan varsa Allah rızası bana gonderebilirmi ben kargo ücreti neyse karşılıcam kendinizi benim yerime koyun tekrar evlat acısı yaşamak istemiyorum 😓😓😓