Kelebekmadam hormonlardan kaynaklı sanırım hafta ilerledikçe şekerde yukseliyormuş aynen riske gerek yok
36 37 de doğumlar başlıyormuş zaten doktorum sıkıntılık bir durum yok dedi sezeryansa alırlar ama normal se beklerler diye düşünüyorum devlette olucagi için sezeryana mecbur kalmadıkça almazlar gibi geliyor 🤷♀️ dikkat et canım
Benim doktorum Gr dikkat etmeden de olur dedi önemli olan pirinç un şeker uzak dur dedi meyve çok tüketmiyorum 1 mandalina bir bardak süt öyle 🤷♀️ idare ediyoruz