Dennnn Merhabalar herkese :) kendi isteğiyle fetal dna - genetik testi yaptıran var mı ? Varsa bundan sonra 2li 3lu testte yaptırdınız mi ? Acil yardım rica ederiz
Bitterimmm Dennnn ben Perşembe günü kendi isteğimle yaptırdım sonuç bekliyorum inşallah ikili üçlü detaylı istemiyorum detaylıyı sadece bebeğimi görmek için girersem gireceğim
Cck Dennnn Biz de yaptırdık kendi isteğimizle sonuçlarımız sorunsuz çıktığı için detaylı ultrason harici başka test yapılmayacak😊
Fasulyeninannesi1 Dennnn yaptirdik sadece detayliyi yaptirdik sonrasinda baska bir seye gerek kalmadi
Nessozz Ben ikili test sonucunda yaptırdım ama sonrasında başka hiç bir testi yaptırmadım. İkiliden önce yaptırırsanız ona da gerek kalmaz bence.
Dennnn Bazıları 2 li de başka şeylere bakılıyor oda yapılmalı diyip kafamızı çok karıştırdı , teşekkürler herkese 🙏