Bebissko bu gece 38+0 oluyorum tam benim çatı ağrısı çok bacaklarım açamıyorum bile nasıl doğurcam acaba kafamın altında biri büyük biri küçük olmak üzere iki yastık koyuyorum birde bacak arama yüksek bir yastık sola dönük uyuyorum ama sağa da dönüyorum tabi dönmek için uyanıyorum önce oturuyorum sonra dönüp tekrar uzanıyorum o kadar zorluyor beni