eger dogum 40 li haftalara kalirsa beklemek fikri beni çok yoruyor ve enerjimi düşünüyor sırf bu yüzden sezaryan düşünmeye başladım. 20. haftadan itibaren düzenli haftanın iki günü hamile platesi yapiyorum ve her gün sabah aksam yürüyüş yapiyorum normal dogum yapmak için çok hazırlandım ama artık psikolojik olarak hamile kalmak istemiyorum benim durumumda olan varsa biraz konuşalım.