Reyhan35 Kızlar 19. Haftadayız sırt üstü uzandığımda aşırı bel ağrısı çekiyorum kramplar giriyor resmen sizde de aynı şey oluyor mu
MerveUmayBerra Reyhan35 bel ağrısı yasamıyorum da kramp cok yaşıyorum. Bu aralar iyiyim şükür kalsiyum kullanmaya basladim kalsiyumu eksikliği olunca oluyormus. Kullan istersen sende 28+7 yim
Feyzanurdd Reyhan35 sırt üstü yatmasanız iyi olur. Yük bele biniyor ağrı yapar hem de kan akışınız yavaşladığı için hem bebeğe hem size zararlıdır. Tansiyon da düşer. Sağ veya solunuza tam sönük şekilde yatmaya çalışın.
MerveUmayBerra Reyhan35 aynı sekilde son sefer kalçama girdi genelde alt baldırıma giriyor yürümekte bile zorluk cekiyodum. Ama dediğim gibi son 5-6 gündür iyiyim kalsiyum mutlaka kullan bide esin ağrıyan yeri ovsun bana cok faydali oluyodu
Reyhan35 MerveUmayBerra maşallah canım inşallah bidaha olmaz hep böyle iyi olursun doğuma kadar 🙏 teşekkür ederim bilgilendirdiğin içinde denicem mutlaka 🙏
Reyhan35 Feyzanurdd o şekilde de sağa dönsem sağa atıyor kendini sola dönsem sola atıyor uyku uyuyamıyorum 2 haftadır