Arkadaşlar Bursa’da oturuyorum. 19.haftamdayım ve detaylı ultrason vakti yaklaşıyor ama kendi hastanem çok pahalı perinatolog yapıyor o kadar para vermek istemiyorum üstelik belki zam gelmiş bile olabilir en son 850 idi. Sonamar görüntüleme merkezi var ama oradada radyoloji doktoru yapıyor ve bazen yanlış sonuç çıkabiliyormuş burada birkaç kişiden okudum ve güvenemedim. Sizin gidip memnun olduğunuz yerler ve fiyatları nedir?