Alpaslanim teşekkür ederim 😊 aslında hiçbir seyim yok elhamdülillah. Ben baş ağrısı için acile gelmiştim nstde minik minik sancılarım cıktı. 2gün yattım taburcu oldum kontrole geldiğimde yine sancım cıktı birazda rahim ağzı kısalığı var dediler. 3 gündür yatıyorum. Bebekte yada bende bir problem yok elhamdülillah. Ama taburcu etmiyorlar. Önlem amaclı sanırım. Siz nasılsınız