Merhaba bugün akşam üzeri lavaboya girim dedim bir baktım akıntımda çok açık pembe kanama geliyor telaşlandım direk doktora gittim doktor hiçbir sokıntının olmadıgını bebekte iyi oldugunu kesede iyi oldugunu söyledi benden başka bu durumu yaşayan bar mı