Orsem Bayanlar sizde durumlar nasıl bizim bu hafta biraz ağrılı geçiyor sanki ufak kasıklarda ağrı ani hareketlerde batma ve tabi ki gaz sancıları karın ağrısı 🤦🏻♀️😊
Ilk_anneligim Orsem bende 14 haftalık hamileyim. Karnımda bir şişkinlik var gaz mi nedir anlayamadım. Bunu yanında kovit de oldum 😔
Orsem Ilk_anneligim çok geçmiş olsun ya . Gaz dır büyük ihtimalle doktorunuzla iletişime geçtiniz mi ?
Ilk_anneligim Orsem 11 inde randevum vardı. Zaten gebelikte hiçbir şey vermiyorlar bu halde de randevuya gidemiyorum. Evde doğal yöntemlerle Dr u aramak bile aklıma gelmedi.
Orsem Ilk_anneligim umarım tez vakitte atlatırsınız hem gebelik zor dönem üstüne böyle rahatsızlıklar daha zor oluyor
Orsem Hilal2626 onu hiç söylemeyin sabah kontrole gidecem yüreğim ağzımda 😔 doktor kalp atışını görüyorum dediği dakika dünyalar benim oluyor doktora sormak istediğim şeyleri bile unutuyorum . İlki düşükle sonuçlandı gebeliğimin bunda aşırı hassasım 😔
Orsem gmzkcl Rabbim kolaylık versin inşAllah 🤲🏻 Zor içimizde minik bir beden oluşuyor kolay değil Rabbim onlara can sağlığı versin bu ağrılar onlar gelince hep unutacaz 🤲🏻🥰