Merhabalar anneler . 37+4 haftadayız . Bugün hareket hissetmedim acile gittim . Nst de kalp atışı çıktı ama hareket çıkmayınca koca bir serum verdiler . Sonra tekrar nst ye bağladılar . Bu sefer hareket de çıktı . Uzun süre aç kalma dediler . Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Sadece kahvaltımı geç yapmıştım