Nursl1 ben de 37 haftalığım ve şu an 4. Günüm ilk gün ateşim çıktı hemen ılık bi duşa girin sonrasında kol altınız ve göğsünüze bezle soğuk kompres yapın, parol için, camı açın evi havalandırın. Sürekli ateşi takip edin ve doktorunuza haber verin. Benim doktorum çok acil testler istedi ve değerlerim yükselmiş hemen kan sulandırıcı iğneye başlattı. Çok geçmiş olsun, bebeğe bi zararı yokmuş uyuyordur bebeğiniz üzülmeyin.