Kızlar ilk değerleriniz kaç çıktı benim 2468, 2 gün gecikmeyle sonrası 4200 ertesi gün 6800 çok mu yüksek 🙄 çok şükür kese göründü kalp atışı oluştu ama ilk gebeliğimde anomali çıktı kaybettim hcg yüksekliği Bi gösterge midir içim hiç rahat değil ☹️☹️