Okumayageldim Hanımlar KPSS yi deneyeceğim matematiğim 0. Ama ciddi anlamda sıfır. Sizce nasıl bi çalışma izlemeliyim Şenol hocayı çok duyuyorum
selinkrglu Okumayageldim Bölüm ve almanız gereken en alt limit puan önemli. Aynı zamanda lisans, önlisans, lise KPSS’inden hangisine gireceğiniz önemli. Şahsen ben 0 matematikle önlisans KPSS’den atandım 2 yıl önce. Matematik olmadan da kazanabilirsiniz.
Sevdapl Okumayageldim her ders için not defteri oluştur. Güzelce özetlerini çıkar. Sonra bol bol soru çöz. Matematik sorularını çıkmış ALES sorularından çöz ama önce temel oluştur. İlyas güneş in videoları güzel. Konuları bitirince her gün 300 500 soru çöz. Türkçe için paragrafta soru bankası al. Son aya hiçbir konu bırakma her gün en az bir deneme çöz. Anlamadığın çözemediğin sorularla ilgili YouTube’da kesin bir video vardır. Bir hocaya bağımlı kalma.
Aysee_35 Okumayageldim merhaba bende bu eylülde atandım MEBe matematik öğretmeniyim lisede. Size tavsiyem sıfırsanız matematikte antrenmanlarla matematikle başlayın. Şenol hocada iyidir. İlk temel yapın. Temel olmadan olmaz. Sonra benim hocamdan takip edin derim. İlk konu anlatım video sonra çözümlü soru bankası ve bol soru. Bu sekilde yapın
Smile selinkrglu hangi bölüm kaç puanla atandınız ? Çocuk gelişimi önlisans şansımız var mı denesek ? :) kaçla atanıyorlar bilginiz var mı
selinkrglu Okumayageldim 85+ gerek yok ki. Bölüm son alımla 80 e kadar indi. Benim dönemimde 77 ye kadar inmişti. Ben 79 la atandım
selinkrglu Smile Önlisans Tıbbi Sekreterlik. 79 aldım tabi bu puanı son 3 ay çalışarak aldım. Keşke daha erken bi zamanda KPSS’ye girmeye karar verip düzgün çalışsaymışım diyorum hep. Önlisans Anestezi mezunu arkadaşım 0 matematikle 90 alıp atandı. Tabiki o 9-10 ay çalışarak bu puana erişti.
selinkrglu Okumayageldim Benim puanım yüksek bir puan değil o yüzden çok zorlanmadım. Sadece 3 ay çalışıp atanmak zor oldu. O da düzenli ve programlı çalışma planı sayesinde. Her gün 9-10 saat ders çalıştım. YouTube’tan video izleyip konu tekrarı ve test çözerek
Okumayageldim Sevdapl İlyas güneş bile zor geliyordu bana antrenmanlarla matematik 1i bitirdim bu gün itibariyle
Rabia9522 Geomatri diye biri var o alt düzeyden anlatıyor ben geometriyi ondan öğrenmiştim matematiğide güzel anlatıyo
Okumayageldim Aysee_35 Çok teşekkür ederim birinci kitabı bitirdim şenol hocanın ikincisini almama çok gerek var mı acaba
Aysee_35 Okumayageldim seviyeniz nasıl bilmiyorum ki. Seviye orta derecede ise soru ile pekiştirin. Ama bu ebob ekok vs söylediklerinize bakın onlarda birinci kısımda sınavda cıkıyor
Okumayageldim Aysee_35 hiç yok maalesef😔 Ve matematikte kafam sıkıştığı zaman soracak kimsem de yok o yüzden bayağı zorlanıyorum😔