ipekbk 10Asli-han10 ayy evde test yok ki anca yarın alırım illaki sabah ilk idrarla olması gerekiyor değil mi
glbhr__ ipekbk benim şiddetli sırt ağrım ve göğüslerimde hassasiyet olmuştu. Adetim de 2 gün gecikince test yaptım☺️
glbhr__ ipekbk sabah idrarıyla daha iyi olur derler ama çevremde gece yapıp olumlu sonuç alan çok insan var
ipekbk glbhr__ o zaman yarın alıp salı sabah yapayım yine de korkuyorum da bilemedim sanki adet olcakmışım gibii😞
glbhr__ ipekbk belirtiler hemen hemen aynı normalde ben de göğüs ağrısı olmazdı o olduğu için şüphelenip test yapmıştım🥰
Legolas Bende adet gününden çok önce hatta döllenme olduğunu tahmin ettiğim gün ciddi bel ağrısı bacak ağrısı yaşamıştım Sonra ayak üşümesi en çok Onun dışında ciddi vi belirtim yoktu
ipekbk Esrayel bilmiyorum ki belki de yoktur belki de adet belirtisidir. 😏 adette olamadığım için sormak istedimm