Belki bi kaç defa açtım bu postu ama bu sefer cidden rahatsızlık duyuyorum. Günlerdir doğru düzgün hareket hissetmiyorum çok zorlarsam elimi karnıma hafif bastırıyordum oralar da çok hafif kıpırtı oluyor onun dışında yok henüz yeri dar geliyo olamaz bence 25+5 deyim. Dışarıda kar yağıyor dize kadar yerler buz gibi hastahaneye de gidemiyorum ama içim de rahat etmiyor daha 20 gün önce hastahanedeydim :((