Bedelomre benim kese arkasında kanama alanım vardı 5 kasımda kanamam oldu, 5 kasımdan 7 aralığa kadar hergün progestan iğne oldum cok şükür kanama alanı bitti geçti ilaçlarınızı düzenli kullanın vc dısında kalkmayın eğilmeyin iş falan yapmayın doktorum hep üç
Ayı atlatalım dedi bana cuma günü gittik hersey yolundaydı ben yinede cok bisey yapmıyorum genel olarak dinlenme halindeyim sizede cok geçmiş olsun sağlıcakla gelsin yavrunuz