yorumcuanneniz Merhaba benim adetime yaklaşık 1 hafta varken kahverengi akıntım oldu adetim 2 gün gecikti ara ara Regl sancım tutuyor ve şiddetli bel ağrım var sizce regli beklemelimiyim yoksa kan mı vereyim ?
MeltemKoclu Erken gebelik testinden aldınızmı onlar doğru sonuc cıkarıyor diğer testlerde 10 gune kadar gecıkme oldugunda sonuc verıyor diye biliyorum
MeltemKoclu yorumcuanneniz isterseniz biraz daha bekleyın test yapın ıstersenızde bahsettıgım hızlı gebelik testınden alın hamileyseniz bile kaset test dedıklerınde cıkmıyor ama kanda verebılırsınız tabı size kalmıs secenegınız cok ☺️
yorumcuanneniz MeltemKoclu sancım olduğu için pek ümidim yok aslında o heves gitmiş 😂 negatif görmekten sıkıldım
MeltemKoclu yorumcuanneniz Yani sabrınıza kalmış bir durum bence kandan önce hızlı gebelik testi alıp emin olun ondan sonra degerlerınzıı baktırırsınız hamileliktede adet sancıları belirtisi olabiliyor ümidinizi kaybetmeyin bence gebelik var ama nasip tabi ☺️🤲🏻
yorumcuanneniz MeltemKoclu çook teşekkür ediyorum normal kan değerlerime bakılacak yarın gitmisken bunada bakayım diyorum yoksada yoktur nasip 😊⚘