Cscn Nurcanpehlivan bende de bel ağrısı oluyor 7 haftalığın içindeyim 2 haftadır böyle ama kasıklarda beraberinde sanki bir yumruk var tatlı bir ağrı yapıyor :) Doktorum büyüyor çünkü normal demişti :)
Elifdemireel _Minikbaby26_ evet şu an belim ağrımıyor geçen buraya yazdığımda çok şiddetli ağrım vardı