N1i2s3a4- 39+3 olduk. Son 1 haftadır çatlaklarım arttı. Hele ki kaşıntı delirtecek derecede. Sürekli yağlar ve kremler de kullanıyordum ama son haftalarda artık çatlaklara engel olamamaya başladım. Göbek deliğimin etrafı feci durumda. 😞 Sizde durumlar nasıl?
Pakizeninmelegi Ben 36+5 im göbek çatladı resmen bi anda şok oldum .kaşınıyor eğer krem veya yag sürmezsem.Ama sanırım catliycak olan ki çatlıyor bisey etki etmiyor gibi 😰 bi anda oldu yani 1 2 hafta içinde benim ki