SssenemmM Ay benim hamile olduğum zamanlar çok çektim iltihapliydi ve kanal tedavisi gerekiyodu Dr a sordum 4 aydan sonra izin veriyoruz dedi yaptirmadim denemediğim şeyler kalmamıştı karanfil sarımsak gargara parol hiç biri fayda etmedi kendiliğinden azaldı bi süre sonra o zamanlar yemek de yiyemiyodm baya kilo verdim hem dis ağrısı hem kusma beni mahvetmisti Allah yardımcin olsun çeken bilir o agriyi 😣