ozgerbas Arkadaşlar çok korkuyorum 3 gündür lekelenme görüyorum oturup ağladım yarın doktoruma gidicem bebeğime birşey olmuş mudur
Oznurkk ozgerbas öncelikle sakin olun. Öyle lekelenmelerde doktorunuzu randuvu felan bekleyin doktora gidin. Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın. O yollardan çoğu hamile bayan gibi bende geçtim ama çok şükür bebeğin çevresinde kanama yoktu. İnşallah senin de öyledir 🤲🏻
Smyyipek ozgerbas korkmayın hamileliğin ilk baslarında bebek oluşurken oluyor. tutunma kanaması deniyor
gulsah_12 ozgerbas bende şuan bu durumdayım malesef ve dört gündürdür az da olsa leke görüyorum doktora gıttım bişe demedi kese gördü haftaya gel dedi sadece düşük ilacı verdi bide
MeltemKoclu Ağlama canım stres her kötü şeyin başlangıcı odak noktanı leke dışında şeylere taşı allahın dediği olur iyisiyle köyüsüyle kötüyü düşünme adet kanaması kadar çokmu lekeden kastın nedir eğer o kadar tedirginsen bi acile gitmeni tavsiye ederim bende yaşadım allahım kimseye kötü süreç yaşatmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻
ozgerbas MeltemKoclu yok adet kanaması kadar cok değil kahverengi leke oluyor az miktarda kilota bulasıyor hep ☹️ Allahım yardımcımız olsun
MeltemKoclu ozgerbas Lütfen önce kafanızı rahatlatmaya çalısın her bunye farklı bızler yorum yapsakta dogru yonlendıremeyebılırız ama mutlaka erken gıdın doktorunuza beklemeyın bı kontrol etsın sizde dua edin ağlamak çözüm değil rabbim hayırlısı neyse onu nasip etsin ilk gebeliğim kötü sonlandı malesef benimde allah kimseye yaşatmasın o korkuyu 🤲🏻🤲🏻
Tueaksy Öncelikle meraba bende 7.haftamdayim ve 2 gün üst üste kahverengi lekelenme oldu burda sordum herkes bussuru bişey yazmış ve strese girdim pişman oldum yani sorduguma o yüzden böyle şeyleri kesinlikle doktoruna sor en güzel bilgiyi ondan alırsın .
Maryamasadullayeva555 Merhaba ben 13 haftdayım.Tam 7 haftaya kadar lekelenmem oldu.Hatta Hamile bile lekeyle kaldım.Korkmayın, yani boyle seyler oluyor.Bebek matkaya duşerken kendine yer yapıyor sanın və lekeler normal karsilaniyor.
Tueaksy Evet normalmiş hatta hamileliğin son ayına kadar bile olabiliyormuş akıntı kirmizi renkte ve parça parça gelmedigi sürece korkma ama yinede doktoruna git sor